Friday 27 April 2012

Shopping day out

Hari nie jemput kawan saya dekat ofis dia masa lunch hours. Kami rancang nak ke masjid india kuala lumpur untuk beli kain. Saya temankan dia sebenarnya tetapi ada niat nak membeli tapi sayangnya wallet saya tertinggal dalam kereta ,maka tak jadilah saya nak membeli dalam kuantiti yang banyak. Anak perempuan saya sangat berkelakuan baik menyenangkan kami berdua nak memilih barang :).

Lepas selesai sempat juga makan di Semua House, kebetulan husband saya ajak makan sekali di situ. Lepas hantar kawan dan terus balik rumah.

Kemudian keluar semula untuk sambung membeli belah kali nie dengan husband. Pergi semula ke Masjid india untuk beli kain yang saya tak dapat beli tu. )







Lepas tu terus ke Festival city untuk check dengan kedai jam berkenaan jam yang hantar repair tu. Sempat jugak shopping dekat sini :)




0 comments:

Post a Comment