Tuesday 14 August 2012

Im A Bad Mom

Bunyi macam kejam sangat kan? Why i said so? Sebab saya seorang yang mengabaikan anak. Bukan macam kes dekat china yang tak mampu bayar pengasuh diorang pi rantai anak dekat rumah. No! .

the story goes like this, semalam around 11am,tengah khuyuk depan lappy doing works online tiba tiba my girl datang dekat sebelah and said " mi, poo poo,wash! " pastu saya tanya dia balik "poo poo?" pastu dia jawab "yes" so tangan pun laju je check diapers dia. Then cakap kat dia "eh takde poo poo pun" pastu dia sambung tengok tv

Later less then 15 minutes dia datang balik said the same thing then check yup she is right terus bawak pi toilet.

then baru saya tahu, motif dia bagi tau awal sebab nak poo dalam toilet, dang! Why saya tak teringat sebab saya ada pesan kat dia kalau nak poo tell mommy we poo in toilet.

See anak dah nak ready toilet train tapi mommy pulak tak ready :p

0 comments:

Post a Comment