Friday 1 June 2012

Di sabotaj oleh Handphone

Sementara menunggu husband bersiap, nak cerita sikit insiden yang berlaku
cuba tengok gambar nie
dari lima biji phone satu je yang berfungsi NOKIA sebab dia terselamat dari kejadian 'banjir'
Galaxy Tab saya yang mula-mula kena tragedi buah apple..ha ha baca kat sini 

sebelah Nokia tu Samsung Corby2 ..tengok screen pun dah tau dia mangsa yang paling teruk, Sony Ericsson X8 dengan Samsung E1080F.. 3 phone nie mangsa banjir air soya..ha ha.. handphone nie semua berendam dalam air soya yang tertumpah dalam handbag saya akibat botol susu my girl yang punting dia dah koyak.

so selama seminggu nie semua orang tak boleh call saya. Memang Gila, saya pulak saja tak nak beli handphone baru. Takut handphone baru kena jugak :P

Tapikan dah dua hari Galaxy S3 dah keluar saya tak pergi pre order atau jejak kaki kat kedai handphone lagi.






Lepas Hari nie Galaxy mini 2 keluar pulak. Ingat tak handphone pinjam  Galaxy Mini yang saya pakai sementara..sekarang ada no 2 pulak





so tengah fikir lagi nie Sebab berkenan dekat HTC one x. Tapi tokey kedai handphone kata handphone Htc selalu problem.

So agaknya dapat tak ganti handphone kat atas nie 4 buah.

  • Samsung S3
  • Samsung Note
  • HTC one X
  • Samsung Galaxy mini
macam melampau lah pulak kan kalau beli empat2 nie... oklah nak check balance saving account dulu..ha ha :P

0 comments:

Post a Comment