Friday 1 June 2012

Mana Nak cari Drama nie??

Malam-malam macam nie baru teringat, sambil chat dengan kawan . My friend tanya tadi buat apa? so saya jawablah tengah GOOGLE.. ok seriously dah bertahun saya cari Video Drama nie tapi tak jumpa-jumpa. Nak tengok sangat cerita nie. Kalau tak silap episode nie di tayangkan di Tv2 sebanyak 30 Episode dan arahan Erma Fatima.

Tadi bila google cerita nie Aaron Aziz belakon jugak.. ha? kenapa saya tak tau..ha ha.. memang saya tak tau sebab masa shooting drama nie saya nie memang jenis yang suka tengok drama melayu dan jarang tengok Tv sebab busy kerja.

Tapi seriously ada nama Aaron Aziz, saya rasa saya salah Drama kot sebab drama yang saya cari nie ada Nabila Suhaimi . Ok Nama drama nie Bulan Bertemu Matahari.

Kalau sape-sape tahu mana nak cari Video episode drama nie, bagi tau yek :"( dah lama sangat cari tapi tak jumpa.  Nak sangat tengok cerita nie! why? he he he.... mestilah ada sebabkan... :D

0 comments:

Post a Comment