Wednesday 9 May 2012

Change Of School?

Alamak biaq betul my husband nie? Actually discussion nie berlaku tengah hari tadi thru phone. Saya bagitau dia yang saya ada dekat area wangsa maju nak pergi tengok learning centre kat situ. Masa dapat phone no kat website tak dapat call enggage je. So tengah hari tadi pergi try call no kat sign board, dial je terus tulis wrong number? Ha? Saya salah tekan kot. Nak turun pergi masuk malas pulak sebab takde parking. So terus je ke arah Gombak. My husband kata tukar tempat lain. Hurm tengah fikir nie, saya ada list out jugak tapi not sure yang lain ada available seat. Tadi try tinggalkan dia sekejap dekat family house walaupun tak sampai hati. Actually nak train diri dan my girl untuk berenggang. My girl takde masalah pun cuma saya la kot emo semacam. Rasa rindu pulak kat dia :) tapi petang tadi duduk fikir jugak sebab takut sangat pasal kes culik culik nie, rasa takut nak tinggalkan dia walaupun 2hours! tapikan kebanyakkan centre banyak chinese, itu salah satu kerisauan saya sebab my girl chinese looks, takut orang kata anak cina bukan anak saya nanti jadi macam dekat damansara haritu, bila dia join chinese family main bila yang dah balik orang kat kaunter ingat chinese family tadi tertinggal anak padahal my husband ada dekat situ, nasib tak kena angkut sekali. Sebelum nie saya ada survey pasal homeschooling. Kena tengok schadule saya nanti, if saya ada masa boleh ajar sendiri atleast sejam dua ajar dia pun jadilah if not terpaksalah hire cikgu datang my ofis ajar dia kat situ.

0 comments:

Post a Comment