Wednesday 2 May 2012

SEAFOOD

Akhirnya sampai rumah, tadi melepak dekat Bangi Kopitiam tapi bukan dekat bangi tapi cawangan setiawangsa, buat meeting dekat situ sambil isi perut .Sebelum tu bawak anak saya main playland dekat Festival city Setapak. Ahad lalu saya dan sepupu naik dua buah kereta menuju ke Port Klang semata mata nak makan seafood. Sepupu saya tak nak makan dekat Sekincahan ikan bakar. So terpaksa saya bawa dia sebab dia dah niat nak ke sini. Actually saya dah lama tak makan dekat sini ada rasanya dekat 6 tahun tak jejak kaki dekat Port Klang kalau dulu masa kecik kecik almost weekend je menepek makan seafood dekat sini.
Sebelum hidangan ketam sampai semua dah start nak habiskan lauk.
Actually masa duduk dekat sini tak nampak apa apa pun.gelap je. Gambar kat atas nie hasil dari tangkapan kamera,kalau tak tak nampak apa kat atas air tu. Yang best kalau malam dapat tengok lampu boat, dengar air laut dan angin laut yang dingin. Kami makan dekat tanjung harapan.

0 comments:

Post a Comment