Wednesday 23 May 2012

Internet slave

Hi kawan-kawan Mommy putih minta maaf sangat sebab tiba-tiba je menyepikan diri, tadi sempat jugak bw tapi ada yang tak sempat nak tinggalkan jejak. Walaupun sibuk selalunya sempat update kat sini.tapikan sebab line internet yang suka buat saya sakit jantung sakit kepala dan sakit badan memang frustrated di buatnya.

Saya nie almost 24/7 berinternet. Sampai my grandma pun tegur sebab masa berpantang pun ikut cara internet.Kiranya saya independent tak de nak sibuk-sibuk tanya orang tua-tua bab berpantang nie..ha ha LOL!.
My social life pun almost 80% internet :p. So hari nie kalau sempat nak pergi tukar line internet nie...nak cari yang superfast ada kan? :D.

and then sementara nie terpaksalah blogging guna lappy, so as usual kalau nak bukak lappy tu jarang sangat ada masa sebab always on da road meraban! that's why saya suka blogging guna phone. tapi di sebabkan tablet phone saya tak pi hantaQ repair (nak tunggu yang baru actually ^^) handphone pinjam pun dah kena amik balik WAaaa.. dah nama pun pinjam kan? he he (tak sedar diri betul)

apa-apa pun tinggalkan jejak.. nanti saya jejak kasih balik yea... suka singgah blog korang yang comel ^_^ yang ada lip lap lip lap.. pastu ada gambar header owner yang comel macho.. fuh! ada lagu...yang penting blog post korang kadang2 buat saya menangis, ketawa dan tertanya tanya..:D

0 comments:

Post a Comment