Tuesday 8 May 2012

De-stress My Own Self

Just back from wangsa walk eating at popeyes and karaoke at superstar karaoke. Thank you so much to my hubby yang layan my moody day. Im so stress out today with the headache,body pain and the hot weather.blame my self yang still tak pergi jumpa my doc. Tak ready nak buat test yang doc suruh buat tu,maybe time nak amik vaccination my girl nanti buat sekali kot. Banyak cerita yang tertinggal but nevermind story it later. Tadi masa kat wangsa walk ingat nak turun lift tapi macam malas je sebab nampak seorang perempuan with coloured hair short pant dan long transparent cover. My hubby tanya saya masa turun tangga "kenal tak perempuan tu?" as always my answer will be "no" . My hubby said dia tu pengacara. Then saya tanya are u sure dia. Seriously sexy sangat, tak sama macam dalam tv. Anyway i dont care who is she melainkan mariah carey lalu the i will care :). Pastu masa nak bayar carpark my hubby cakap "mommy johan" then saya cakap johan? Hubby said "johan awan nano" then me "owh ok, yeke tak perasaan" then dia kata "yes dia yang tengah duduk dan dia tengok kita" . Oklah tak tau lah kenapa dia tengok three of us memang takde orang lain pun kat situ. Tapi saya tak heran pun sebab i dont know why today people look at me macam diorang kenal saya,really staring at me, weird! Saya just pakai all black head to toe including my slippers, nothing fancy or maybe im not wearing makeup today and look ugly :p

0 comments:

Post a Comment