Saturday 5 May 2012

Schooling For 2 Years Old Toodler

Dah lewat malam still tak boleh nak tidur, actually sibuk survey kindergarten atau nursery yang sesuai untuk anak saya. Tadi ada singgah my ofis ambil barang, sempat jugak survey dekat situ. Ada dua kindergarten tapi dua dua untuk 3 tahun ke atas kiranya pre school. Saya dari dulu nak hantar dia schooling. Masa dia umur 2 bulan pernah nak hantar dia nursery yang ada program untuk develop skill untuk baby tapi tak jadi sebab saya tak jadi start kerja masa tu. So bila makin besar dah banyak schooling for baby and toodler yang saya survey on their program,fees and schadule. Semua perlu di titik beratkan. Malam nie ada 3 yang menarik minat saya.
One more thing yang saya kena fikirkan adalah tempat sama ada dekat dengan rumah atau ofis? Jarak perjalanan, nie saya rasa penting sebab in case of emergency senang nak rush ke school dia. Still tengah considering , sama ada betul betul nak hantar dia schooling, atau activity classes atau saya sendiri yang ajar maknanya homeschooling? Really make me deep thinking because my girl baru nak masuk 2 years old.

0 comments:

Post a Comment