Monday 14 May 2012

Siapa Nie

Lepas dari ofis huaband terus gi family house.masa tengah park kereta bunyi tengok no tak kenal tapi angkat je. dia tanya boleh cakap dengan ** . Terus dia cakap nie kekasih lama dah lupa ke. Taulah dah kawen takkan lupa saya kot. Ada gak tanya sblm tu sape.

haha. Saya gelak je,memang dag tau sape je yang suka cakap macam tu. Dah lama tak jumpa dia almost 4 years! Bila dia tanya anak lelaki ke pompuan pastu terus kata nak book anak saya nak masuk meminang. Ha ha. Saya cakap anak saya dah ada orang book dari kecik. He he. Korang nie my daughter baru umur 2 tahun that means another 20 years to go. Sambil layan this

Terperasan komen dekat my blog. OMG! Mr.zarul!! He he. Really honoured bila dia baca my blog. Zarul who? Zarul dari kumpulan umbrella :) saya dulu follow his personal fb,group nyanyian,youtube,twitter and his blog. Recently he won celebrity blog award by malaysia tourism! Sangat suka baca blog dia selain tips nyanyian,makanan blog dia selalu ada gambar overseas!! :) i love travelling so that blog really helpfull. So guys feel free visiting him Here :)

0 comments:

Post a Comment