Sunday 6 May 2012

Her Make Up

Sejak kebizian melanda hidup nie kan jarang je dok pekena make up kat muka kadang kadang tu bare skin je. Sunblock pun tak pakai,payung pin tak guna bila direct sunlight tu habis ler my skin. Tu yang cepat tua kan? Ha ha.
Sejak melangkah ageing age nie, sangat bertungkus lumus nak jaga kulit. Padahal dari muda remaja sepatutnya jaga. Kawan saya selalu gelak bila saya cakap "wei aku dah masuk zaman tua, muka dah start berkedut nie" Bila tengok make up adele yang natural nie teringin pulak nak buat macam dia. Before pernah make up macam nie tapi masa ada function jelah. Dulu bila keluar rumah mesti make up tapi sekarang susah nak spend time depan cermin! Esok kena start comitment jadi comel :) Kat atas nie adalah must have item dalam hand bag. Compact powder pun takde, ha ha actually saya salah letak sampai sekarang tak jumpa make up bag tu.malas nak beli baru sebab compact powder tu baru beli.
Adele <3 <3 <3 So saya just guna foundation + lip balm + eyeliner = muka pucat! Actually malas nak make up sebab bila nak solat cam lambat je nanti nak remove. Sebab saya normally akan on the road the whole day, solat pun singgah tepi highway dengan petrol station je. Even ada make up wipes still rasa macam rushing je.

0 comments:

Post a Comment